Post by tilanpovige on Mar 6, 2022 16:48:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ SongPop 2:Raad het liedje spel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SongPop 2:Raad het liedje spel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer edelstenen hack ▞▞▞
▞▞▞ SongPop 2:Raad het liedje spel 2022 version ▞▞▞
Sinds 2 dagen krijg ik de app niet eens geopend. Het staat daar gewoon op het opstartscherm terwijl de plaat draait. Dit betekent dat ik 2 dagen van de dagelijkse bonus heb gemist en het zal weer bij het begin beginnen. Ik heb een paar jaar regelmatig met 2 mensen gespeeld en nu zullen ze onze spellen waarschijnlijk verwijderen.
Buggy! Het geluid van advertenties speelt tijdens het spelen van het spel. Gelieve op te lossen!! UPDATE: Ik heb vóór de beoordeling contact opgenomen met de ondersteuning. Raad eens welke werd beantwoord. 2e update: meer dan een week sinds de eerste update, nog steeds geen reactie. Geldgrijperspel zonder echte klantenondersteuning.
Op zich erg leuk om te spelen, maar erg leuk om te spelen tijdens het spelen. Wat mij betreft op den duur een reden om het spel weer te verwijderen.
Leuk spel, maar koop nooit iets in de app, ze nemen je geld en je blijft met niets achter !! Waarschuwing!!! Ze namen geld, maar je krijgt niets.
geweldig spel, maar de advertenties zijn krankzinnig! ze maken het spel traag, en het zijn er veel te veel. plus vaak zijn er twee advertenties, een voor het kopen van de gamepas en daarna een advertentie voor iets anders.
Poooooooooooooeeeeeeeeeep
slecht echt niet op u GSM doet namelijk u toestel goed om de makers U bent mij een nieuw toestel kapot
Sinds een paar dagen problemen met video's met beloning! Blijft zeggen 'geen video'
Cool spel, maar geen coole dingen kosten zo veel. Zou gemakkelijker moeten zijn om geld en tickets te verdienen.
Leuke en vele genres
Weinig hiphop leenmaar 2 pac en eminem als cd waar dr dre nwa ice cube eazy e
Leuk spel, maar muziek doet het vaak niet!!!Echt een super leuk tegen mijn spel, je komt vergeten liedjes, wat ik minder loopt op mobiel.
Vreselijk. Dwingt je om te doen wat het wil. Overal advertenties. afschuwelijk
Ik gaf toe en begon dit te spelen omdat de originele songpop niet langer laadt. Mijn voorkeur gaat zeker uit naar het origineel. Deze is prima, maar de advertenties zijn belachelijk. Dezelfde exacte advertentie verscheen na ELKE game die ik vandaag speelde. Overmatig.
Ik ben al een jaar tevreden speler. Echter zijn nu de prijzen van de afspeellijsten omhoog geschoten. Eerst betaalde je 399 munten en na proberen werd dit 299 eenmalig. Dit wordt gewijzigd naar 499 standaard. Geen probeer korting meer en 100 omhoog. Dit vind ik te veel.
Te veel advertenties
Ik hou van dit spel. Maar de laatste tijd crasht de app. Ik zou mijn beurt kunnen spelen en het zal me gewoon uit het spel opstarten! Dan moet ik weer naar binnen en mijn beurt opnieuw beginnen.
Blijf een bericht krijgen dat de webpagina niet beschikbaar is wanneer je doorgaat naar het volgende spel.
ernstig? is dit bedoeld als een verbetering? mijn versie 1 reageert niet meer en deze versie is onbegrijpelijk dus heb ik hem verwijderd. lijkt allemaal om de reclame te gaan. verdrietig, maar het lijkt erop dat ik een app (versie 1) stop die ik leuk vond. oh en het lijkt ook de Play Store te laten crashen
2 sterren voor de app zelf, hoewel het spel, de besturing, de graphics en de kwaliteit van het spel 5 sterren krijgen, zijn er gewoon te veel advertenties. Ik was dol op dit spel en zou het altijd spelen! Maar toen werd het bijgewerkt en bij elke actie die ik deed, verscheen er een advertentie. Nu gebruik ik deze app bijna nooit omdat het te onaangenaam is om door 17 advertenties te klikken om in al mijn games mijn beurt te spelen.
Idle Railway Tycoon Симулационни ckx
Advertenties hebben de ervaring van dit spel verpest. Vroeger waren er geen advertenties, nu is er na elke beurt een advertentie die je pas halverwege kunt overslaan, plus een stilstaande advertentie na de videoadvertentie die je daarna moet verlaten.
Leuk spel en ik speel het al jaren maar...het spel opent niet meer na de laatste update.Al mijn voortgang van de laatste maanden is weg. 👎🏼👎🏼👎🏼
Loopt vast, wit scherm na het opstarten
Leuk spel. Mis alleen een afspeellijst van de *Foo Fighters*.
Locatie werkt totaal niet!!!!
Graag nog wat KPop lijsten in plaats van alleen bts😊
Afspeellijsten worden niet geladen. Zodra ik Diamond VIP-lid ben geworden en de extra prijs heb betaald, worden mijn games niet langer geladen.
Verschrikkelijk dat wanneer je de onbetaalbare versie speelt je echt voor elke beurt een reclamespot van 30 en soms wel 45 seconden moet kijken.. Mijn aardigheid is eraf ik gooi deze app er af .... erg jammer want het spelletjes is leuk.
Mijn recensie die ik 5 minuten geleden schreef, is net verdwenen... Dus los het probleem op waarbij een advertentie gewoon op de achtergrond blijft spelen, het is erg irritant. Ik heb ook een ticket in de app ingediend.
verschrikkelijke ervaring. het spel is leuk om te spelen, maar onmogelijk om vooruit te komen tenzij je geld betaalt. veel lange advertenties na elke ronde. bovendien werd ik verbannen wegens wangedrag, maar geen communicatie over wat ik deed. doe jezelf een plezier en verspil geen weken van je leven aan dit pos-spel
SongPop 2: Guess The Song Game Mūzika manv
Spel is leuk maar het is zo irritant dat ik constant meldingen krijg. Heb ik het eindelijk ontvang ik een email binnen. Jullie zijn echt lastig ik wordt er heel de tijd mee lastig gevallen dus krijgen jullie 1 ster omdat het irritant is!!!
De manier waarop de partijen werken is erg verwarrend en er is geen uitleg over hoe de punten worden verdeeld. Bovendien kost alles veel geld en zijn er ZO VEEL GEWELDIGE TOEVOEGEN! Ik heb 2 uur voor oneindig veel tickets betaald, maar ik heb ze waarschijnlijk maar een uur gebruikt, want ik heb het andere uur besteed aan het proberen de ONEINDIGE HOEVEELHEID AAN TOEVOEGEN DIE ELKE TWEE FREAKING SECONDEN WORDT GETOOND te sluiten! Wat dat betreft een van de slechtste games in de winkel!
Deze advertentie heeft een spel
ik speel dagelijks en ben geabonneerd op VIP, maar nu mogen we maar 5 tickets per dag voor een feest? ik betaal al voor VIP zonder echte voordelen en nu wil je meer geld van mij? Je zou VIP-leden betere kansen moeten bieden om tickets te krijgen...niet vragen om nog meer geld te betalen. VIP annuleren
Zeer verslavend maar oneerlijk. De algoritmen geven de voorkeur aan degenen die het meeste uitgeven.
SongPop 2:Muzyczne ciekawostki Muzyka aasm
Ik vind deze app leuk (of moet ik zeggen leuk gevonden). Ik vond het geweldig als ik ze versloeg, maar ik vond het ook geweldig als jongere mensen me verslaan in decennia en genres waarvan je niet zou verwachten dat ze zouden luisteren. En dus doet het me pijn om het met de laagste ster te beoordelen, maar deze update geeft me geen keus. Het staat vol met advertenties, meer dan vroeger... oh ja, ze hebben ook de streak verwijderd (op het moment dat mijn streak is verwijderd, ga ik weg) dus blijf weg van dit spel, jongens.
Leuk maar echt teveel reclame. Daarnaast heb ik een dagje vip als beloning gekregen maar er gebeurt weinig vrij wanneer ik op accept challenge klik. Kan dus niet verder spelen.
Jammer van alle reclames
jammer met al de reclame en de prijs is ook verbeterd ik niet meer wil betalen
Er zijn de afgelopen 2 dagen geen gratis beloningsvideo's. Ik herkende de link en het bracht me naar een plaats waar mensen hun probleem hadden genoemd, maar ik kon NERGENS vinden waar ik de problemen die ik ondervond kon uiten. Toon geciteerde tekst za 19 feb 2022 13:33 SongPop. Wij houden van muziek! schreef: ##- Typ je antwoord aub boven deze regel -## Ticket #160090: Vandaag zijn er geen gratis tickets beschikbaar Hallo, Bedankt voor het indienen van een ticket over SongPop. niet
SongPop 2:Raad het liedje spel Muziek tpu
Jammer dat er een spel zit tussen alle advertenties
De game is leuk, maar het in het oog springende probleem van het hebben van een advertentie na elke game is gewoon demotiverend. Ik wil je spel niet spelen als je binnen 10 minuten 50 advertenties van mij wilt weergeven. Ik weiger te betalen voor iemands premium service om advertenties te verwijderen als ze je in wezen dwingen. Als je wilt dat je game een op abonnementen gebaseerde game is, doe dat dan gewoon en zorg dat er geen gratis optie is in plaats van een miljoen advertenties.
Hoor soms geen muziek ... das best lastig
Ernstige bug wanneer het geluid stopt met spelen na de "wil je een maand gratis VIP"-advertentie. Elke keer als ik dit krijg, zijn de clips stil in de volgende games. Ik moet de app laten crashen om goed te kunnen spelen. Het is erg vervelend. Vooral als de advertentie blijft verschijnen.
Dit is echt super slecht als je het via de mobiel wilt opzetten Je hebt meer reclame en mijn mobiel ontplofte bijna! Ik hoorde een pieptoon en ik had hem al uit mijn mobiel gehaald want hij liep volledig door de songpop
Dit was vroeger een geweldig spel. Ik heb tijden gehad dat ik de bonussen kreeg, maar ze gingen verloren omdat de nummers niet laadden. Er zijn nu twee keer zoveel advertenties. Zelfs vanmorgen zou ik de onbeperkte kaartjes van 15 minuten hebben. Maar 10 minuten later laadde het de nummers nog steeds niet in de partijen, dus ging het verloren. Haal deze bugs hier weg. 😠 Naar de ondersteuningsoptie gaan, zoals je zei, zal de bugs niet verwijderen. Dat is iets wat jij, de ontwikkelaar, moet doen.
Echt een heel leuke app maar loopt op mijn telefoon echt de hele tijd vast....
Ik speel Songpop 1 al zeker 5 jaar, ik heb een aantal "tegenstanders" waar ik al zo lang tegen speel! Nu krijg ik het spel niet. Dus ik downloadde Songpop 2, dat werkte, maar nu niet meer! Ik mis mijn vrienden! En ik vind 2 zeker niet zo leuk als 1.